Εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσικού σχολείου Αργολίδας στο Ελληνικό σχολείο Βουκουρεστίου «Αθηνά»

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσικού σχολείου Αργολίδας στο Ελληνικό σχολείο Βουκουρεστίου «Αθηνά»

Απρίλιος 01, 2018 - 10:34

Με ομολογουμένως, εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή του Μουσικού Σχολείου Αργολίδας στο Βουκουρέστι, κατά το διάστημα 10 – 15 Μαρτίου 2018. Ήταν το επιστέγασμα μιας εξαιρετικής δουλειάς των Μουσικών συνόλων του σχολείου μας: Πολυφωνική χορωδία, Σύνολο Κρουστών, Σύνολο Πνευστών. Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο Ελληνικό Σχολείο Βουκουρεστίου «Αθηνά» και συναυλία των συνόλων στο πολιτιστικό κέντρο ‘OK Center’, στα πλαίσια προγράμματος της Ουγγρικής Τράπεζας OTP στη Ρουμανία και της Ρουμανικής Κυβέρνησης, παρουσία μαθητών σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρουμανίας.

Οι μαθητές επέδειξαν άριστη συμπεριφορά καθ΄ όλη την διάρκεια της εκδρομής και επέστρεψαν με τις καλύτερες εντυπώσεις από το σύνολο των επισκέψεων που πραγματοποίησαν. Οι μαθητές έζησαν μοναδική εμπειρία γνωρίζοντας τόπους λατρείας, αξιοθέατα-μνημεία, αρχαιολογικούς χώρους και όμορφες περιοχές της Ρουμανίας. Οι συνοδοί καθηγητές τους: Χατζηνικολάου Ελισάβετ, Γεωργίου Χριστίνα, Νάσαινα Μαρίνα, Μαρίνης Σπύρος και Μαρτέκας Θεμιστοκλής αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν τους μαθητές τους για την άριστη συνεργασία.

Η εν λόγω επίσκεψη είχε ως κύριο στόχο την επαφή των παιδιών με την πολιτιστική κληρονομιά ενός άλλου λαού, τη συνειδητοποίηση της αξίας και του ρόλου της στη σύγχρονη ζωή, τη σύνδεση της με όλες τις εκφάνσεις της ανθρώπινης δραστηριότητας, την αισθητική τους καλλιέργεια, καθώς και την εξοικείωση των μαθητών με την έρευνα, την ανάπτυξη κριτικής σκέψης, αλλά και την ενεργοποίηση των ψυχοκινητικών τους δυνατοτήτων μέσω της ομαδικής συνεργασίας, της δημιουργικής συμμετοχής τους στα κοινωνικά, πολιτιστικά αλλά και μουσικά δρώμενα. Μέσα από τη βιωματική προσέγγιση οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τους ομογενείς συνομηλίκους τους, αντάλλαξαν εμπειρίες, απόψεις, γνώσεις, γνώρισαν καλύτερα τον τρόπο ζωής τους, τις συνήθειές τους, εκφράστηκαν μουσικά και συνειδητοποίησαν τις ιδιαιτερότητες και τις αξίες του δικού τους εκπαιδευτικού συστήματος.