Παράταση αιτήσεων για το Λύκειο Επιδαύρου 2018 + 10 λόγοι για να πάτε

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Παράταση αιτήσεων για το Λύκειο Επιδαύρου 2018 + 10 λόγοι για να πάτε

Μάιος 14, 2018 - 20:43

Λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος για το Λύκειο Επιδαύρου, η προθεσμία υποβολής για τις αιτήσεις συμμετοχής παρατείνεται μέχρι τις 20 Μαΐου. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο http://greekfestival.gr/gr/epidaurus_lyceum

Γιατί πρέπει να πάτε στο ΛΥΚΕΙΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ;

  1. Για την ανεκτίμητη εμπειρία της Επιδαύρου που αποτελεί τον πιο δημοφιλή προορισμό παγκοσμίως που συνδέεται με το αρχαίο δράμα
  2. Δίνει τη μοναδική δυνατότητα σε σπουδαστές υποκριτικής και χορού καθώς και σε νέους ηθοποιούς και χορευτές από όλο τον κόσμο να ζήσουν για 15 ημέρες την εμπειρία της συγκατοίκησης και της συναναστροφής σε ένα τόπο ορόσημο που γεφυρώνει την αρχαιότητα και το φυσικό κάλλος με τη ζωή στην ελληνική ύπαιθρο.
  3. Για τη ξεχωριστή πρακτική και βιωματική έρευνα του αρχαίου δράματος μέσω παραδοσιακών και σύγχρονων πειραματικών μεθόδων
  4. Είναι τόπος συνάντησης νέων διεθνών και Ελλήνων καλλιτεχνών, δασκάλων και σπουδαστών με ποικίλες δεξιότητες και πολυπολιτισμικές καταγωγές
  5. Γιατί αποτελεί φυτώριο νέων δημιουργών που μπορεί να διευρύνει τις προοπτικές τους σε παγκόσμια κλίμακα και να τους βοηθήσει στα μελλοντικά καλλιτεχνικά τους βήματα
  6. Αποτελεί τρόπο να αποκτήσουν οι σπουδαστές μια ολιστική εμπειρία κάνοντας, μιλώντας, ακούγοντας και βλέποντας θέατρο
  7. Πραγματοποιείται στα αγγλικά, τη διεθνώς πιο διαδεδομένη γλώσσα επικοινωνίας
  8. Είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, ενός από τα παλαιότερα φεστιβάλ της Ευρώπης  που πρωταγωνίστησε στη παγκόσμια διάδοση του αρχαίου δράματος στο φυσικό του χώρο, το αρχαίο θέατρο
  9. Πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και πιστοποιείται με Διδακτικές Μονάδες ECTS
  10. Υλοποιείται υπό την αιγίδα και τη στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικτύου Αρχαίου Δράματος

Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου -  Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, o μεγαλύτερος πολιτιστικός οργανισμός της χώρας και ένα από τα παλαιότερα φεστιβάλ της Ευρώπης, συμπράττει με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, το κατεξοχήν εκπαιδευτικό ίδρυμα της Πελοποννήσου που συνδυάζει την εντοπιότητα με την ακαδημαϊκή εγκυρότητα, στο πλαίσιο της ανάπτυξης μιας νέας εκπαιδευτικής δράσης.
Η συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και συγκεκριμένα με το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, το οποίο συνδυάζει τη διττή καλλιτεχνική και θεωρητική κατεύθυνση με έμφαση στην παιδαγωγική διαδικασία του θεάτρου, ξεκίνησε στο πλαίσιο του «Λυκείου Επιδαύρου» και επεκτάθηκε με το πρόγραμμα «Εκπαιδεύοντας το κοινό στο Αρχαίο Δράμα».
Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου στήριξε από την αρχή τη βιωματική, διεθνή και διαπολιτισμική διάσταση της προσέγγισης του αρχαίου δράματος που προτείνει το διεθνές θερινό σχολείο «Λύκειο Επιδαύρου» και οι παράλληλες δράσεις του. Μία προσέγγιση που υπερβαίνει τη μουσειακή αντιμετώπιση της αρχαίας δραματουργίας και καθιστά την πρόσληψή της από τους νέους  δημιουργούς και τους σύγχρονους θεατές μια δυναμική διαδικασία εν εξελίξει.
Η φετινή θεματική του Λυκείου «Πολιτεία και Πολίτης» θα εστιάσει στη σημασία του χορού στο αρχαίο ελληνικό θέατρο, ως στοιχείο κομβικής σημασίας για την έννοια του πολίτη.
ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΘΕΣΜΩΝ

Α. ΛΥΚΕΙΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Το Λύκειo Επιδαύρου είναι ένα διεθνές θερινό σχολείο εφαρμοσμένης μελέτης του αρχαίου δράματος, που λειτουργεί κάθε χρόνο, κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, στην περιοχή της Αρχαίας Επιδαύρου και απευθύνεται σε φοιτητές των Τμημάτων Θεατρικών Σπουδών με κατεύθυνση υποκριτικής ή θεατρικής πρακτικής, σε σπουδαστές των Ακαδημιών Θεάτρου και των Δραματικών Σχολών αλλά και σε νέους ηθοποιούς από όλο τον κόσμο.

Η ακαδημαϊκή του κατοχύρωση πραγματοποιείται με τη χορήγηση Πιστοποιητικού Παρακολούθησης από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και την απόδοση στους συμμετέχοντες των ανάλογων πιστωτικών μονάδων από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, σύμφωνα με την εισήγηση του τμήματος.

Το Λύκειο Επιδαύρου υλοποιείται υπό την αιγίδα και τη στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και με την υποστήριξη του Δήμου Επιδαύρου, της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αργολίδος (με έδρα το Ναύπλιο) και του Γαλλικού Ινστιτούτου στην Ελλάδα.

Το Λύκειο Επιδαύρου είναι μέλος του Διεθνούς Δικτύου Αρχαίου Δράματος.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2018

Κύρια βιωματικά εργαστήρια

Α’ ΚΥΚΛΟΣ (2-16 Ιουλίου 2018)

1.Maria Shmaevich, ηθοποιός, σκηνοθέτρια (Ρωσία)
Εργαστήριο κίνησης και υποκριτικής (βιο-μηχανική του θεάτρου και συναισθηματική κίνηση) με αφορμή το μύθο της Ηλέκτρας, όπως παρουσιάζεται στα κείμενα των τριών τραγικών ποιητών.

2.Dennis Hilton-Reid, σκηνοθέτης, καθηγητής υποκριτικής (Η.Π.Α.)
Εργαστήριο υποκριτικής πάνω στα έργα Αγαμέμνων και Ορέστης με βάση τις τεχνικές της ψυχολογικής χειρονομίας (Μάικλ Τσέχωφ) και του αυτοσχεδιασμού (Βαϊόλα Σπόλιν). Το εργαστήριο θα ερευνήσει σύγχρονες σκηνικές αναπαραστάσεις της βίας στο πλαίσιο των σημερινών κοινωνικοπολιτικών συνθηκών.

3 Lilo Baur, ηθοποιός, σκηνοθέτρια (Ελβετία)
Eργαστήριο υποκριτικής που ερευνά τη σκηνική αναπαράσταση του φύλου με αφορμή τις Εκκλησιάζουσες του Αριστοφάνη.

4.Πατρίσια Απέργη: χορογράφος, χορεύτρια (Ελλάδα)
Εργαστήριο κίνησης όπου οι συμμετέχοντες σε πρώτο στάδιο θα προσεγγίσουν τη σχέση κειμένου, εικόνας και σώματος, χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό τεχνικών και ασκήσεων, ενώ σε δεύτερο στάδιο θα αξιοποιήσουν την αρχική τους έρευνα, προκειμένου να μεταφέρουν σε πιο σύγχρονα χορικά σχήματα την έννοια του θρήνου όπως αποτυπώνεται στο Χορό της αρχαίας τραγωδίας.

5.Sine Qua Non ART (Christophe Béranger και Jonathan Pranlas-Descours), χορευτές, χορογράφοι (Γαλλία)
Εργαστήριο κίνησης που θα χρησιμοποιήσει τεχνικές της περφόρμανς και του χορού, για να ερευνήσει τη θεματική «Πολιτεία και Πολίτης».

6.Γεωργία Μαυραγάνη, σκηνοθέτρια (Ελλάδα)
Εργαστήριο υποκριτικής το οποίο μελετά τη λειτουργία του χορού στον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή. Οι συμμετέχοντες  θα χρησιμοποιήσουν στοιχεία από το θέατρο του ντοκουμέντου και της συλλογικής αφήγησης, με στόχο την προσέγγιση του χορού μέσα από το προσωπικό βίωμα και τον τρόπο που αυτό σχετίζεται με τη συλλογική μνήμη.

Β’ ΚΥΚΛΟΣ (18 Ιουλίου – 1 Αυγούστου 2018)

1.Xu Jiali, ηθοποιός, σκηνοθέτρια (Κίνα)
Εργαστήριο κίνησης και υποκριτικής με βάση τις αρχές τις κινεζικής όπερας, η οποία αποτελεί πρότυπο ζωντανής επιτελεστικής γλώσσας και εμπεριέχει πολύτιμες γνώσεις, γεφυρώνοντας την πολιτιστική κληρονομιά με τη σύγχρονη ζωή. Σε αυτό το πλαίσιο, οι συμμετέχοντες του εργαστηρίου θα ερευνήσουν διάφορα χαρακτηριστικά της κινεζικής όπερας, όπως είναι η κίνηση, το τραγούδι και η μονομαχία με αναφορά σε αποσπάσματα κειμένων του αρχαίου δράματος.

2.Sanjoy Ganguly, σκηνοθέτης  (Ινδία)
Χριστίνα Ζώνιου, θεατρολόγος, σκηνοθέτρια, μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (Ελλάδα)
Εργαστήριο υποκριτικής και θεατρικών τεχνικών με στόχο την κατανόηση και τη σκηνική διαχείριση κοινωνικών ζητημάτων που πραγματεύονται έργα του αρχαίου ελληνικού θεάτρου. Συγκεκριμένα, με άξονα την ιστορία της Αντιγόνης του Σοφοκλή, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συνθέσουν εκ νέου το έργο χρησιμοποιώντας θεατρικά παιχνίδια και ασκήσεις ως κοινωνικές μεταφορές.

3.Enrico Bonavera, ηθοποιός, δάσκαλος θεάτρου (Ιταλία)
Francesco Origo, ηθοποιός σκηνοθέτης (Ιταλία)
Εργαστήριο υποκριτικής όπου οι συμμετέχοντες θα μελετήσουν τους χαρακτήρες και τη θεματική στους Όρνιθες του Αριστοφάνη μέσα από τις τεχνικές της Κομέντια ντελ Άρτε.

4.Ομάδα Χορού Griffón (Ιωάννα Πορτόλου, Γιάννης Νικολαΐδης, Σεσίλ Μικρούτσικου, Αντώνης Παλάσκας) (Ελλάδα)
Εργαστήριο κίνησης το οποίο θα ερευνήσει την αμφίδρομη σχέση πολιτείας και πολίτη, δημιουργώντας συνθήκες μέσα στις οποίες οι συμμετέχοντες θα κληθούν –μέσα από μια σειρά σωματικών ασκήσεων και πρακτικών-- να κατανοήσουν το βάρος της ατομικής ύπαρξης στην ομάδα και τη δυνατότητα να επηρεάσουν την πορεία της με την ατομική τους στάση και πρωτοβουλία.
5.Pichet Klunchun, χορευτής, χορογράφος (Ταϋλάνδη)
Ελεάνα Γεωργούλη, ηθοποιός, καθηγήτρια σωματικού θεάτρου (Ελλάδα)
Εργαστήριο κίνησης το οποίο θα ασχοληθεί, στο πρώτο του μέρος, με τη μυθολογία του αρχαίου δράματος στο πλαίσιο της κλασικής ταϋλανδέζικης ορχηστικής. Πρόκειται για μια διαδικασία αποδόμησης της κινησιολογίας και των πρακτικών της παράδοσης, με στόχο τη βαθύτερη κατανόηση της γνώσης που αυτή εμπεριέχει, μέσα από τη σύγχρονη οπτική και τη σωματική εμπλοκή των συμμετεχόντων.
Στο δεύτερο μέρος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα εστιάσουν πάνω σε ψυχοσωματικές τεχνικές με στόχο την εξερεύνηση των ψυχοσωματικών τους δυνατοτήτων, για να περάσουν, στη συνέχεια, στην  απελευθέρωση των προσωπικών εκφραστικών μέσων και στην εξερεύνηση τη δημιουργίας συλλογικών τοπίων.

Διαλέξεις/ Masterclasses/ Θεωρητικά εργαστήρια

1. Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος, σκηνοθέτρια
2. Εdith Hall,  Καθηγήτρια Κλασικών Σπουδών στο King's College του Λονδίνου, μέλος της Διεθνούς Συμβουλευτικής Επιτροπής του Λυκείου Επιδαύρου
3. Ευφημία  Καρακάντζα, Επίκουρη Καθηγήτρια Κλασικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Πατρών
4. Άννα Σταυρακοπούλου, Αναπληρώτρια Διευθύντρια στο Κέντρο Ελληνικών Σπουδών Ελλάδος του Πανεπιστημίου Harvard, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
 5. Ιωάννα Καραμάνου, Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια αρχαίου δράματος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου για το Λύκειο Επιδαύρου
6. Μαρία Μικεδάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
7. Αγγελική Σπυροπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και Ερευνητικός Εταίρος (Research Fellow) του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (School of Advanced Study)

Β. ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ

Μία από τις δράσεις της σύμπραξης του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου με το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου  αποτελεί το πρόγραμμα «Εκπαιδεύοντας το κοινό στο αρχαίο δράμα», το οποίο υλοποιείται φέτος για δεύτερη χρονιά στην Αργολίδα, με την υποστήριξη του Δήμου Ναυπλιέων, υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Πελοποννήσου και σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αργολίδας. Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανανέωση της σχέσης της τοπικής κοινότητας με τις παραστάσεις στα αρχαία θέατρα της Επιδαύρου και επιδιώκει την ενίσχυση του εκπαιδευτικού προσανατολισμού του Φεστιβάλ και τη σύνδεση με τα προγράμματα δια βίου μάθησης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Για το 2018, το πρόγραμμα εκπαίδευσης κοινού στην Αργολίδα εμπνέεται από τη φετινή θεματική, «Πολιτεία και Πολίτης», και περιλαμβάνει τις δράσεις: «Διάλογοι» - συζητήσεις και ανοιχτά εργαστήρια ενηλίκων με σκηνοθέτες παραστάσεων της Επιδαύρου, «Παίζοντας με το αρχαίο δράμα» - θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, «Ενεργοί θεατές - ενεργοί πολίτες» - εκπαίδευση ενηλίκων για κατοίκους του νομού Αργολίδας και «Εκπαιδεύοντας το διεθνές κοινό» - δράση για ομάδες επισκεπτών από όλο τον κόσμο.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από έμπειρους θεατροπαιδαγωγούς, θεατρολόγους, σκηνοθέτες και καλλιτέχνες του θεάτρου, υπό την επιστημονική επίβλεψη και σύμπραξη του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου και του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Λίγα λόγια από τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου

Σας καλωσορίζω στο Αρχοντικό των Μπενιζέλων για την παρουσίαση της συνεργασίας μας με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Γιώργο Θεοδωρόπουλο, σύμβουλο διοίκησης της ΜΚΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗ για τη φιλοξενία της σημερινής εκδήλωσης.

Ήταν καλοκαίρι του 2016, λίγους μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων μου ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, που ανακοινώσαμε την ίδρυση του Λυκείου Επιδαύρου, του εκπαιδευτικού θεσμού με τον οποίο οραματιστήκαμε τη σύνδεση της καλλιτεχνικής δημιουργίας με την εκπαίδευση και το διάλογο στο χώρο των παραστατικών τεχνών.

Το 2017 η επιθυμία μας έγινε πραγματικότητα: τον Ιούλιο το θερινό σχολείο αρχαίου δράματος λειτούργησε για πρώτη φορά με εξαιρετική επιτυχία.

Με αυτόν τον τρόπο κάναμε και το πρώτο βήμα σύνδεσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας με το ρεπερτόριο των αρχαίων θεάτρων της Επιδαύρου, υπό την ομπρέλα μιας κοινής θεματικής που διατρέχει τόσο το πρόγραμμα του Λυκείου όσο και εκείνο των παραστάσεων.

Καταφέραμε να δημιουργήσουμε στην Επίδαυρο, που αποτελεί κοιτίδα της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και ένα γενναιόδωρο φυσικό τόπο, μια εμπειρία συνύπαρξης νέων καλλιτεχνών σε έναν ανοιχτό χώρο μοναδικής ενέργειας.

Φέτος, ανταποκρινόμενοι στο μεγάλο διεθνές ενδιαφέρον, επεκτείναμε το πρόγραμμα σε δύο κύκλους των 15 ημερών και διευρύναμε το κάλεσμά μας πέρα από τους σπουδαστές Δραματικών Σχολών και  τους νέους ηθοποιούς και σε σπουδαστές επαγγελματικών Σχολών Χορού και νέους χορευτές απ' όλο τον κόσμο.

Σε συνέχεια της περσινής μας προσπάθειας που είχε ως θέμα την «Έλευση του Ξένου», φέτος θα ερευνήσουμε ζητήματα που συνδέονται με τη θεματική «Πολιτεία και Πολίτης», τόσο μέσα από το ρόλο που παίζει ο Χορός στην αρχαία τραγωδία και κωμωδία, όσο και ο ηθοποιός - ερμηνευτής, χαρακτηριστικό παράδειγμα του πρώτου, επί σκηνής, «ενεργού πολίτη».

Η βασική δραστηριότητα του Λυκείου Επιδαύρου, η εκπαίδευση δηλαδή πάνω στο αρχαίο δράμα, επεκτάθηκε φέτος σε περισσότερες περιοχές της Αργολίδας, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, με το πρόγραμμα Εκπαιδεύοντας το κοινό στο Αρχαίο Δράμα.

Σε αυτό το πρόγραμμα προστέθηκαν φέτος και οι δράσεις 1) Διάλογοι -συζητήσεις και ανοιχτά εργαστήρια με τους σκηνοθέτες των παραστάσεων της Επιδαύρου και  2) Εκπαιδεύοντας το Διεθνές Κοινό στο Αρχαίο Δράμα.

Η ανάπτυξη του προγράμματος Εκπαιδεύοντας το κοινό στο Αρχαίο Δράμα μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους για το τρόπο που το Φεστιβάλ δημιουργεί δεσμούς με το κοινό και ενισχύει τον εκπαιδευτικό του χαρακτήρα με πυλώνες το αρχαίο δράμα και τους πολίτες, με την πολύτιμη συνεισφορά των συνεργατών του. Στόχος μας είναι το επόμενο διάστημα οι δράσεις αυτές να επεκταθούν σε περισσότερες περιοχές της Πελοποννήσου.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τους φορείς και τα πρόσωπα που στήριξαν και συνεχίζουν να στηρίζουν τόσο το Λύκειο όσο και τις παράλληλες δράσεις του.

Την Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού κα Λυδία Κονιόρδου.

Το Λύκειο πραγματοποιείται υπό την αιγίδα και τη στήριξη του Υπουργείου και είναι μέλος του Διεθνούς  Δικτύου Αρχαίου Δράματος,

τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Καθηγητή Αθανάσιο Κατσή, και τον Κοσμήτορα της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και Καθηγητή του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, Χρήστο Καρδαρά για τη στήριξη και τη συνεργασία στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων,

την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αργολίδας και την έφορο κ. Άλκηστη Παπαδημητρίου,

τον Δήμο Επιδαύρου και τον Δήμαρχο κ. Κωνσταντίνο Γκάτζιο, ο οποίος από την ανακοίνωση της ίδρυσης του θεσμού του Λυκείου στέκεται δίπλα μας,

τον Δήμαρχο Ναυπλιέων κ. Δημήτριο Κωστούρο, για τη σημαντική στήριξή του στο πρόγραμμα Εκπαιδεύοντας το κοινό στο Αρχαίο Δράμα όπως και τον κ. Παναγιώτη Πετρόπουλο, Διευθυντή Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, για τη στήριξη της δράσης του προγράμματος στα σχολεία,

τον Γυμνασιάρχη Λυγουριού κ. Αλέξανδρο Μακρή και τον Λυκειάρχη κ. Μιχάλη Γιαννούλη, καθώς και τον προηγούμενο γυμνασιάρχη κ. Παναγιώτη Μάρα για την αμέριστη στήριξή τους, καθώς και όλους τους φορείς που δραστηριοποιούνται στο Λυγουριό και στην ευρύτερη περιοχή της Αργολίδας.

Θα δώσω τώρα τη σκυτάλη στους συνομιλητές μου για να συζητήσουμε για τα πεδία συνεργασίας μας με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, την πιστοποίηση του προγράμματος του Λυκείου με διδακτικές μονάδες ECTS,  το φετινό μας θέμα, το αναλυτικό πρόγραμμα του Λυκείου και τις διεθνείς του συνεργασίες, καθώς και τη δράση Εκπαιδεύοντας το κοινό στο Αρχαίο Δράμα.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ