To VisitArgolis πρέπει να γίνει!

Time to read
less than
1 minute
Read so far

To VisitArgolis πρέπει να γίνει!

Οκτώβριος 08, 2013 - 09:02

 

Του Γιώργου Χαρ. Θωμόπουλου

Μέλους ΔΣ Επιμελητηρίου Αργολίδας

 Ο ενιαίος φορέας τουρισμού της Αργολίδας με τον τίτλο visitArgolis μια πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Αργολίδας (με αρκετή ιστορία) είναι ώρα να γίνει, να πάρει σάρκα και οστά, να φέρει έσοδα και ανάπτυξη στις επιχειρήσεις της Αργολίδας.

 Είναι έργο υποδομής με πολύ υψηλά προσδοκόμενα οφέλη για όλους. Αρκεί σε επιχειρηματικούς όρους να βγούμε να πουλήσουμε αυτά που έχουμε. Όσο καθυστερούμε, τόσο χάνουμε. Από το γνωστό Πόρτο (Μπέβερλυ) Χέλι, το Ναύπλιο, την Επίδαυρο και τις Μυκήνες, τη σχεδιαζόμενη μαρίνα και τα ξενοδοχεία μέχρι τα σουβενίρ και τα συνέδρια αλλά και καινοτόμες υπηρεσίες ναυταθλητισμού (ιστιοπλοιία & kite surfing), φυσιολατρικό τουρισμό (ιππικές και ποδηλατικές διαδρομές), μηχανοκίνητο αθλητισμό (rally αντίκες, μοτοκρος, καρτ),  ιατρικό τουρισμό (αιμοδιύληση και τουρισμό ΑμεΑ) και υπηρεσίες διασκέδασης για όλα τα γούστα! Οι  προτάσεις είναι ανεξάντλητες και η περιοχή παρθένα από ανταγωνισμό.

 Δεν είναι τυχαίο που κατασκευάστηκαν στην Αργολίδα μερικά από τα κορυφαία και ακριβότερα ξενοδοχεία της χώρας. Δεν είναι τυχαίο που η Ερμιονίδα κατακλύζεται από κότερα πλούσιων & διασήμων. Δεν είναι τυχαίο που οι Μυκήνες και η Επίδαυρος εξακολουθούν να είναι «ταξίδια» ζωής από επισκέπτες που μένουν χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά! Δεν είναι τυχαίο που έχουμε στο νομό μας την Τουριστική Σχολή Πελοποννήσου.

 Είναι ευκαιρία να προβάλουμε τον τόπο μας τώρα που η χώρα ανασυντάσσεται και το τουριστικό ρεύμα αυξάνει.

Τώρα που αλλάζουν πολλά στη διαχείριση των λιμανιών.

Τώρα που οι δήμοι μεγάλωσαν και έχουν τη δύναμη να αλλάζουν τη μοίρα τους.

 Όλα αυτά είναι, ταυτόχρονα, ευκαιρίες για επιχειρηματικές κινήσεις, που θα προσελκύσουν φρέσκο χρήμα και δουλειές για όλους τους προφανείς άμεσα ωφελούμενους ξενοδόχους & εστιάτορες.  Αλλά και για τους εργαζόμενους και τους προμηθευτές τους. Αλλά και για αυτούς που παράγουν φρούτα, χυμούς και μέλι, για αυτούς που συντηρούν τις εγκαταστάσεις, για αυτούς που φτιάχνουν διαφημιστικά και μπλουζάκια, για τους βενζινοπώλες και για όλα τα εμπορικά καταστήματα κάθε είδους. (Ακομή και για εμάς που πουλάμε 130 χρόνια πρόκες και χρώματα!)

 

Επιθυμώ να δω τους επιχειρηματίες να ανταγωνίζονται για την αποδοτικότερη καινοτομία, να αναπτύσσουν νέες υπηρεσίες, να βελτιώνουν τα μαγαζιά και τις συσκευασίες τους, να προσελκύουν πελάτες για τις επιχειρήσεις τους και την Αργολίδα.  Οραματίζομαι να δω νέους να φέρνουν, ακόμα, πιο πρωτότυπες ιδέες και να τσαλακώνονται για να τις κάνουν πράξη.

Φιλοδοξώ να δω παρατάξεις να ανταγωνίζονται  να υλοποιούν πιο φρέσκες ιδέες! Είναι ώρα να κοιτάμε μόνο μπροστά , σαν τον αθλητή στο διάδρομο του στίβου. Τα βλέμματα αριστερά και δεξιά μας καθυστερούν. Το κοίταγμα πίσω θα μας μπερδέψει.

 

Τα Ευρωπαϊκά προγράμματα που συνηθίσαμε να περιμένουμε είναι κίνητρα. Δική μας η δουλειά, ο κίνδυνος, ο κόπος και το όφελος.

 Το Επιμελητήριο, οι Δήμοι και οι φορείς θα κάνουν τη δουλειά τους και όσοι από εμάς έχουν επιχειρηματικό σκοπό θα πρέπει να βρούμε το δικό μας τρόπο να  πουλάμε ανταγωνιστικά χωρίς δεκανίκια!

 Προσοχή, οι ανταγωνιστικοί προορισμοί θα γίνονται ολοένα και περισσότεροι και ενδεχομένως δελεαστικότεροι από χαμηλές νομισματικές ισοτιμίες. Τα ευρώ μας θα πρέπει να πείσουμε πως τα αξίζουμε. Το ιντερνετ έχει δίνει στους πελάτες τις πληροφορίες (reviews) για τα ελαττώματα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, πριν οι πελάτες μας μπουν στο μαγαζί μας!

 Και επειδή υπάρχουν αυτοί που ακόμη βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο είναι ώρα να βάλουμε τα δυνατά μας να ξαναρχίσει να γεμίζει. Το επιχειρηματικό μας συμφέρον είναι και συμφέρον για την Αργολίδα.

 Ανυπομονούμε να γίνει το έργο. Να επιχειρήσουμε ξανά. Να βγούμε να πουλήσουμε. Ο ενιαίος φορέας δεν είναι ούτε θα γίνει επιχείρηση. Είναι η αναγκαία πλατφόρμα για νέες δουλειές για μικρούς, μεσαίους και μεγάλους: από το μεγαλο ξενοδόχο ως το φοιτητή περιστασιακό ξεναγό!